مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 05:452020-12-22سياسي

کاشت 7000 اصله نهال توسط محکومان جایگزین حبس در گلستان 


سال گذشته هفت هزار و 300 اصله نهال توسط محکومان جایگزین حبس و با نظارت کارشناسان منابع طبیعی در جنگل ها و مراتع گلستان کاشته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مسئولان منابع طبیعی استان در نامه ای به دادگستری استان با استقبال از پذیرش متهمان مجازات های جایگزین حبس که به خدمات عمومی رایگان مانند کاشت نهال، پاکیزگی جنگل ها و محیطبانی مکلف شده اند خواستار بهره مندی بیشتر از ظرفیت این متهمان در منابع طبیعی استان شد.

رییس کل دادگستری گلستان در این خصوص گفت: به گفته مسئولان منابع طبیعی استان از ظرفیت متهمانی که مکلف به خدمات عمومی رایگان شده اند برای کمک به بوته کاری در مراتع بیابان زدایی بهره خواهند برد.

هادی هاشمیان گفت: فصل درختکاری سال گذشته هفت هزار و 300 اصله نهال توسط محکومان جایگزین حبس و با نظارت کارشناسان منابع طبیعی در جنگل ها و مراتع استان کاشته شد.

وی ادامه داد: بر اساس حکم دادگاه محکومان سه تا پنج سال کار آبیاری و نگهداری از این نهال ها را برعهده دارند.

رییس کل دادگستری گلستان با تاکید بر لزوم همکاری تمامی دستگاه ها در راستای اجرای قانون مجازات جایگزین حبس گفت: از همکاری دستگاه های پذیرنده محکومان جایگزین حبس استقبال می کنیم و این تعامل دو سویه علاوه بر کمک به اجرای بهتر این قانون، از آسیب های اجتماعی ناشی از زندان که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشت 7000 اصله نهال توسط محکومان جایگزین حبس در گلستان 

کاشت 7000 اصله نهال توسط محکومان جایگزین حبس در گلستان